Metodická příručka pro adaptačního koordinátora
Masarykova základní škola v Plzni ve spolupráci s METOU, o.p.s. vydali v roce 2020 Metodickou příručku pro práci adaptačního koordinátora základní školy. Příručka je vhodná pro …
Zobrazit víceMasarykova základní škola v Plzni ve spolupráci s METOU, o.p.s. vydali v roce 2020 Metodickou příručku pro práci adaptačního koordinátora základní školy. Příručka je vhodná pro …
Zobrazit vícePokud Buddy program na škole již běží, dvojice jsou spárované a pracují spolu, měl by se s nimi koordinátor programu čas od času sejít a zhodnotit jejich spolupráci. Ke zjištění …
Zobrazit víceLeták Najdi svého parťáka, který ti pomůže. Najdi svého hrdinu. popisuje podobu Buddy programu žákům s OMJ, kteří jsou na škole noví a chtějí se seznámit s někým, kdo jim pomůže …
Zobrazit víceLeták Staň se parťákem tomu, kdo tě potřebuje! popisuje podobu Buddy programu pro žáky - dobrovolníky, kteří chtějí pomáhat novým žákům s OMJ jako tzv. buddy. …
Zobrazit vícePředstavujeme vám Metodiku vedení třídnických hodin, kterou zpracovala Pedagogicko-psychologická poradna v Karlových Varech. Najdete zde doporučení, jak nastavit pravidla ve třídě, …
Zobrazit vícePředstavujeme Vám Metodiku práce třídního učitele s tématy osobnostní a sociální výchovy od Michala Dubce. Najdete zde inspiraci pro práci se žáky v třídnických hodinách.
Zobrazit vícePraktická ukázka aktivity vhodné pro třídnickou hodinu, když máme ve třídě žáky s OMJ a chceme podpořit jejich vzájemnou spolupráci a rozvíjet jejich schopnosti neverbální …
Zobrazit víceUkázka rozehřívací aktivity, kterou je vhodné zařadit například na začátek třídnické hodiny.
Zobrazit vícePraktická ukázka, jak vést třídnickou hodinu, když do třídy nově nastoupil žák s OMJ. Žákům aktivita pomůže se více vzájemně seznámit, rozvíjet schopnosti neverbální komunikace …
Zobrazit více