Obsahový cíl:
– Student je schopen používat idos a jiné weby, které umožňují plánovat výlet.
– Student umí naplánovat výlet včetně ceny, programu atp.
Jazykový cíl:
– Student ovládá slovní zásobu týkající se cestování.
– Student na základě porozumění textu odpovídá na otázky a přiřazuje vhodný text k obrázkům.
Slovní zásoba:
skaut, dobrovolník, připravovat, příroda, výlet, výprava, stan, spacák, karimatka, (s)balit se/vybalit, nástupiště, kolej, zpoždění, jízdenka, místenka, kupé, rezervace/rezervovat, sedačka, batoh, vařič, kompas, pláštěnka, deštník, stopovat, nabíječka, prázdniny, přesednout, poslední volání, výluka, hodně mi to dalo, stihnout, stýskat se, zvládnout, pas, skupinová a zpáteční sleva, rychlík, osobák
Jazykové struktury:
Odkud nám to jede, odjíždí z… směr…, budeme muset stát, to je stejné, máme celé kupé pro sebe, chtěla bych rezervovat prohlídku, je to možné, bude to za…korun na jednoho, jezdit pod stan, stopovat, chodí do skauta
Výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Použitý byl ve třídě připravující budoucí středoškoláky v projektu Click with school.