Vyhláška č. 13/2005 Sb.
Vyhláška č. 13/2005 Sb. o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři. Aktualizovaná verze k 1. 9. 2024.
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Vyhláška č. 13/2005 Sb. o středním vzdělávání a vzdělávání v konzervatoři. Aktualizovaná verze k 1. 9. 2024.
Zobrazit víceMetodický materiál MŠMT k poskytování bezplatné jazykové přípravy ve středním vzdělávání od 1. září 2022. Aktualizované znění k 1. 9. 2024.
Zobrazit víceJedná se o informační materiál, který upozorňuje na velké množství mladých lidí s cizí státní příslušností mimo vzdělávací systém. Tito lidé těžko překonávají systémové …
Zobrazit víceNPI vydalo v roce 2024 příručku Od nápadu k textu. Průvodce výukou psaní na SŠ. o tom, jak na střední škole vyučovat psaní v heterogenní třídě s cílem připravit žáky na maturitní …
Zobrazit víceInformace MŠMT k plnění povinné školní docházky v zahraničí dle § 38 školského zákona popisuje postup školy i zákonných zástupců žáka při zahájení vzdělávání žáka v …
Zobrazit víceMateriál byl vytvořen pro Čtenářský klub pro děti s OMJ, který probíhá v Domě dětí a mládeže Nymburk. …
Zobrazit víceMateriál byl vytvořen pro Čtenářský klub pro děti s OMJ, který probíhá v Domě dětí a mládeže Nymburk. …
Zobrazit víceKarty aktivit jsou navrženy pro podporu wellbeingu vícejazyčných dětí v mateřské škole. Zaměřují se na tři klíčové oblasti: adaptaci, klima třídy a vícejazyčnost. Nabízejí …
Zobrazit vícePři začleňování vícejazyčných dětí je důležité zohlednit jejich specifické vzdělávací potřeby. Užívání více jazyků představuje pro děti náročný úkol, a proto je …
Zobrazit víceZapojování do výuky/činnosti + dobrý pocit v kolektivu = motivace a předpoklad školní úspěšnosti. …
Zobrazit více