Tyto pracovní listy slouží především k seznámení s jednou z tradičních pohádek pro děti známou především v evropském socio – kulturním prostředí. Nejprve děti seznámíme s vlastním příběhem – přečteme jim pohádku. Při této činnosti realizujeme práci s knihou a posilujeme vztah k četbě. Můžeme dětem ukázat ilustrace v dané knize.
Cíl 1. – Nová slovní zásoba v 1.pádě včetně ukazovacích zájmen ten, ta, to
Cíl 2. – Použití 4.pádu jednotného čísla a minulého času
Cíl 3. – Přídavná jména – vlastnosti postav
Cíl 4. – Schopnost převyprávět příběh – posloupnost děje
Výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci II“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.