Jaro

Obsahový cíl:
– Žák vyjmenuje jarní měsíce
– Žák na základě textu o jaru samostatně nakreslí obrázek s jarní tématikou a vypíše několik slov charakterizujících toto roční období
– Žák vyjmenuje rostliny kvetoucí na jaře
– Žák ví, jaké se na jaře slaví svátky

Jazykový cíl:
– Žák je na základě kontextu schopen pochopit význam nových slov a spojit je s jejich definicí
– Žák správně přepíše slova z textu
– Žák je schopen samostatně pracovat na základě psaných instrukcí
– Žák zná správné tvary pro názvy několika nejběžnějších druhů mláďat

Slovní zásoba:
Jaro, léto, podzim, zima, březen, duben, květen, příroda, listy, strom, květ, hnízdo, pták, mládě, kvést, pučet, stavět, zpívat, růst, kotě, štěně jehně, tele

Jazykové prostředky:
…má… (mládě), … jsou… (Velikonoce), …létá/přílétá…, …kvete…, …taje…

Materiál byl upraven v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci II“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.