Výroba pomůcek do výuky II.díl
Na této stránce naleznete pokračování z článku Výroba pomůcek do výuky I. díl. …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Na této stránce naleznete pokračování z článku Výroba pomůcek do výuky I. díl. …
Zobrazit vícePřinášíme inspirativní praxi z Mateřské školy Otrokovice, kde úspěně začleňují vícejazyčné děti do kolektivu mateřské školy. Adaptace je postupná a založená na spolupráci a …
Zobrazit vícePoměr přímé a nepřímé pedagogické činnosti určuje Nařízení vlády č. 75/2005 Sb. (ve znění novelizace Nařízením vlády č. 195/2019 Sb). Nařízení vlády stanovuje, že asistenti …
Zobrazit víceAsistenti a asistentky pedagoga hrají klíčovou roli ve vzdělávání a podpoře nejen vícejazyčných dětí. Tato práce vyžaduje nejen psychické, ale také emocionální zapojení. Proto je …
Zobrazit víceInkluzivní vzdělávání znamená spravedlivý a rovný přístup ke vzdělávacím příležitostem pro všechny děti bez výjimky. Je kladený důraz na solidaritu, pospolitost, spolupráci a …
Zobrazit víceVzhledem k velkému příchodu občanů z Ukrajiny vytvořilo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) informační materiál o možnostech zaměstnávání ukrajinských občanů na …
Zobrazit víceNásledující strategie slouží jako průvodce učitelům, nabízí různé možnosti podpory vícejazyčných dětí s odlišným při jejich osvojování češtiny jako druhého jazyka. …
Zobrazit víceJak postupovat, když dítě, které se teprve učí češtině jako druhému jazyku (ČDJ), už má diagnostikované speciální vzdělávací potřeby (SVP), specifické poruchy učení, chování …
Zobrazit více„Když jsem přijela do Čech, snad celý první rok jsem si připadala jako v bublině. Nemohla jsem z ní ven a nikdo do ní nemohl za mnou. I když jsem přes bublinu všechno viděla a slyšela, …
Zobrazit více