Schůzka s rodiči
Individuální schůzka s rodiči vícejazyčného dítěte …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Pakliže uchazeči o studium na SŠ dokládají vysvědčení ze zahraničních škol, je nutné porovnat známkování v této zemi s českým známkováním. Dle Informace k přijímací zkoušce z …
Zobrazit víceChystáte se učit češtinu jako druhý jazyk, ale nejste si tak úplně jistí, kde začít? Zde je pár tipů do výuky, díky kterým bude váš začátek s výukou češtiny jako druhého jazyka …
Zobrazit víceMateřská škola by měla vytvářet prostředí, které podporuje respekt, porozumění a otevřenost vůči různorodosti. Je to místo, kde se každé dítě cítí přijato a oceněno bez ohledu …
Zobrazit víceČasto podlehneme dojmu, že kdybychom ovládali jejich mateřský jazyk, mohli bychom vícejazyčné žáky učit rychleji a efektivněji, ale to není tak docela pravda hned z několika důvodů: …
Zobrazit víceKoncept projektu KIKUS nabízí jednoduchý, v praxi ověřený a efektivní model podpory dětí při osvojování si druhého jazyka (češtiny, němčiny) a současně i rozvoje mateřského jazyka …
Zobrazit víceStředoškoláci, kteří v posledních 8 letech alespoň 4 roky studovali v zahraničí, mají dle § 20 odst. 4 školského zákona nárok na úpravu podmínek a způsobu konání maturitní …
Zobrazit víceZačínáte učit středoškoláky, kteří jsou v češtině nováčci? Zajímá Vás, jaké materiály pro začátečníky na SŠ zvolit? Připravili jsme pro Vás pár tipů... …
Zobrazit víceJaké mohou mít vícejazyční uchazeči o SŠ úpravy podmínek přijímacího řízení pro školní rok 2023/2024? Pro přehlednost jsme možnosti zpracovali do grafické podoby. …
Zobrazit vícePodle vyhlášky č. 27/2016 Sb. mohou mít žáci na SŠ s neznalostí či nedostatečnou znalostí češtiny jako vyučovacího jazyka přiznaná podpůrná opatření 1. – 3. stupně, a to bez …
Zobrazit více