Adaptovaná četba
Edice Adaptovaná česká próza (nakl. Akropolis) …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Manuál vznikl pro kurzy češtiny, resp. pro žáky cizince, kteří neovládají žádné písmo nebo neznají latinku. Materiál je určený pro výuku, která není založena na čtení a psaní, …
Zobrazit víceHlavním cílem diplomové práce je představit pojetí signální gramatiky a na …
Zobrazit víceMetoda CLIL (content and language integrated learning) může být při podpoře vzdělávání žáků s OMJ inspirativní. Vychází totiž ze stejného předpokladu - totiž propojování výuky …
Zobrazit víceMateriál, ve kterém srovnáváme přístupy k začleňování a podpoře dětí a žáků v Sasku a ve Finsku. Jak vypadá jazyková příprava na MŠ, ZŠ i SŠ? Jak je tato podpora koordinována? …
Zobrazit víceNa těchto stránkách najdete různé dvojjazyčné informace, žádosti a sdělení napomáhající vzájemnému porozumění mezi školou a rodiči žáků. Některé slouží zejména učitelům …
Zobrazit víceCentrum pro zjišťování výsledků vzdělávání informuje o nové maturitní zkoušce prostřednictvím Maturitního zpravodaje. Každý rok je jeden díl pak speciálně věnovaný zkoušce z …
Zobrazit vícePro přípravu na písemnou práci z českého jazyka a literatury Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání připravilo užitečnou příručku JAK NA TO – písemná práce z ČJL. …
Zobrazit víceSoubor pracovních listů je určen pro cizince bez ohledu na to, zda ovládají latinku a v češtině jsou úplnými začátečníky. …
Zobrazit víceUpravené vydání publikace společnosti META, o. p. s. shrnující zkušenosti dvojjazyčných asistentů pedagoga, kteří byli zaměstnáni ve školách a podporovali učitele i žáky s OMJ. …
Zobrazit více