Čeština jako cílový jazyk I. a II.
Publikace vypracovaly pro MŠMT autorky Jaromíra Šindelářová a Svatava Škodová. Texty vycházejí z poznatků teoretické a aplikované lingvistiky a z nejaktuálnějších výsledků …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Publikace vypracovaly pro MŠMT autorky Jaromíra Šindelářová a Svatava Škodová. Texty vycházejí z poznatků teoretické a aplikované lingvistiky a z nejaktuálnějších výsledků …
Zobrazit víceJaká specifika má výuka žáků a studentů mluvících slovanským jazykem? …
Zobrazit víceV rámci projektu Komunitní tlumočníci ve víru integrace vydala META, o.p.s. publikaci o komunitním tlumočení. Kromě teoretických východisek a praktických informací obsahuje publikace …
Zobrazit víceMateriál vytvořila asistentka pedagoga pro svou žákyni na základní škole v Benešově. Klíčová slova: klíště, samička, samec, štíři
Zobrazit víceMateriál na opakování vytvořila asistentka pedagoga pro svou žákyni na základní škole v Benešově. …
Zobrazit víceMateriál vytvořila asistentka pedagoga pro svou žákyni na základní škole v Benešově. klíčová slova: korýši, kostra, rak, cévní soustava, nervová soustava, pohlaví
Zobrazit víceKe stažení aktualizovaný seznam pramenů a zdrojů pro výuku češtiny jako druhého/cizího jazyka! Přímé a další odkazy najdete v sekci Učebnice a učební materiály.
Zobrazit víceCentrum pro integraci cizinců provozuje také e-learningový kurz češtiny. Pomocí situačních videí si zde zájemci mohou procvičovat češtinu z pracovního prostředí ve 20 tématech, jako …
Zobrazit více