Sociokulturní minimum pro malé cizince
Díky podpoře MŠMT vznikla publikace Sociokulturní minimum pro malé cizince, která si klade za cíl usnadnit žákům s OMJ první krůčky v neznámém českém prostředí, ve kterém se mnohdy …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Díky podpoře MŠMT vznikla publikace Sociokulturní minimum pro malé cizince, která si klade za cíl usnadnit žákům s OMJ první krůčky v neznámém českém prostředí, ve kterém se mnohdy …
Zobrazit víceProjekt Férová škol vychází z rovného práva na vzdělání pro všechny děti bez rozdílu. Hlavním cílem je přispět k vybudování a zaručení takového systému základního …
Zobrazit víceAktualizovaný dvoudílný soubor materiálů k podpoře výuky ČDJ na úrovni začátečník a mírně pokročilý. …
Zobrazit víceNárodní institut pro další vzdělávání (NIDV) připravil publikaci Prázdninová škola češtiny. …
Zobrazit víceVytvořili jsme nástroj pro sebehodnocení školy za účelem zjištění předpokladů efektivní inkluze. Checklist shrnuje jednotlivé kroky v procesu začleňování vícejazyčných dětí.
Zobrazit vícePlán podpory, který byl nastavený žákyni 8. ročníku ZŠ. Žákyně docházela ve své kmenové škole na intenzivní výuku češtiny jako druhého jazyka pro úplné začátečníky. Výuka …
Zobrazit vícePříručka pro lektorky a lektory navazuje na předchozí dvě metodické příručky, ve kterých byla pozornost věnována dětem mladšího školního věku a předškolákům.
Zobrazit víceKostka je vhodná pro trénink časování sloves, opakování slovní zásoby, výuku základních barev atd. …
Zobrazit vícePřehled učebnic a učebních materiálů pro výuku vícejazyčných žáků na 2. stupni ZŠ (věk 11-15). …
Zobrazit vícePřehled učebnic a učebních materiálů pro výuku vícejazyčných žáků na 1. stupni ZŠ (věk 6-11), včetně nečtenářů a začínajících čtenářů. …
Zobrazit více