Rozpoznání možných SVP u vícejazyčných dětí
Co dělat, když mám ve třídě vícejazyčného žáka a je tu reálná možnost, že má mimo nedostatečnou znalosti češtiny i další specifické vzdělávací potřeby (SVP) - přidružené …
Zobrazit víceCo dělat, když mám ve třídě vícejazyčného žáka a je tu reálná možnost, že má mimo nedostatečnou znalosti češtiny i další specifické vzdělávací potřeby (SVP) - přidružené …
Zobrazit vícePedagogicko-psychologická poradna (PPP) je školské poradenské zařízení, které poskytuje pedagogicko-psychologické a speciálně pedagogické poradenské služby u dětí, více je …
Zobrazit víceSpeciálně pedagogické centrum (SPC) poskytuje poradenské služby v oblasti vzdělávání dětí se zdravotním postižením a se zdravotním znevýhodněním, více je specifikováno ve …
Zobrazit víceAsistenti a asistentky pedagoga hrají klíčovou roli ve vzdělávání a podpoře nejen vícejazyčných dětí. Tato práce vyžaduje nejen psychické, ale také emocionální zapojení. Proto je …
Zobrazit víceSprávně nastavená spolupráce s rodiči vícejazyčného dítěte se významným způsobem podílí na úspěšném začlenění dítěte do mateřské školy. Při komunikaci s rodiči …
Zobrazit víceV mateřské škole se s rodiči setkáváme téměř denně, a to jak při běžných ranních příchodech a odchodech, tak při různých rodičovských schůzkách a konzultacích. V těchto …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček o spolupráci s externími partnery.
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček k tématu legislativy vícejazyčných dětí.
Zobrazit víceDěti, pro které není čeština mateřským jazykem, se mohou v mateřské škole cítit vykořeněné, zažívat nejistotu, osamělost a další negativní pocity. V předškolním věku často …
Zobrazit více