Dotazník: Rozvoj samostatného učení u dětí
Dotazník, vznikl v Oxfordu pod vedením profesora Whitebreada se zaměřuje na oblast sociálních, emočních a komunikačních kompetencí.
Zobrazit víceDotazník, vznikl v Oxfordu pod vedením profesora Whitebreada se zaměřuje na oblast sociálních, emočních a komunikačních kompetencí.
Zobrazit vícePozorovací formulář podle Prof. Ferre Laevers – Process-oriented Self-evaluation Instrument for Care Settings. (Laevers & coll., 2005) (C) Laláková, Passerin 2015
Zobrazit víceWellbeing hraje důležitou roli ve vývoji každého dítěte. Pro vícejazyčné děti je však tento aspekt ještě důležitější, protože se často potýkají s výzvami, které mohou ovlivnit …
Zobrazit víceChecklist pro ředitelky/le mateřských škol …
Zobrazit víceCílem online setkání je představit doporučené a efektivní postupy, jak vhodně nastavit proces adaptace. Dozvíte se, proč je dobré pracovat s adaptačním plánem a seznámíte se s …
Zobrazit víceVzdělávací program včetně navazující pedagogické praxe bude probíhat od 12. září 2024 do 31. ledna 2025. …
Zobrazit víceUniverzální aktivity jsou aktivity pro různou jazykovou úroveň do kurzů češtiny jako druhého jazyka, ale i do běžné třídy. Aktivity jsou využitelné v úvodních/závěrečných …
Zobrazit víceUniverzální aktivity jsou aktivity pro různou jazykovou úroveň do kurzů češtiny jako druhého jazyka, ale i do běžné třídy. Aktivity jsou využitelné v úvodních/závěrečných …
Zobrazit víceUniverzální aktivity jsou aktivity pro různou jazykovou úroveň do kurzů češtiny jako druhého jazyka, ale i do běžné třídy. Aktivity jsou využitelné v úvodních/závěrečných …
Zobrazit více