Školní neúspěšnost – realita dětí s OMJ
Přechod z mateřské školy do základní bývá pro vícejazyčné děti obtížný, protože se znovu dostávají do prostředí, které neznají a potřebují pomoc s orientací a s novými …
Zobrazit vícePřechod z mateřské školy do základní bývá pro vícejazyčné děti obtížný, protože se znovu dostávají do prostředí, které neznají a potřebují pomoc s orientací a s novými …
Zobrazit víceJiž na začátku devadesátých let byla v Evropské unii vyvinuta snaha umožnit porovnání jazykových znalostí jednotlivců a postupně vznikl takzvaný Společný evropský referenční rámec …
Zobrazit vícePřinášíme Vám sérii videí, kde postupně představujeme problematiku dětí s odlišným mateřským jazykem ve školách v České republice. Zároveň navrhujeme řešení potřebné k tomu, …
Zobrazit víceMetoda Learning Stories naopak využívá formativní hodnocení a zohledňuje individuální rozdíly mezi dětmi, zaměřuje se na kompetence konkrétního dítěte, dispozice k učení a jejich …
Zobrazit víceMetodika Děti s odlišným mateřským jazykem v mateřských školách představuje ucelený materiál, který může učitelům a učitelkám mateřských škol sloužit jako průvodce procesem …
Zobrazit víceŽáci, kteří neovládají český jazyk v dostatečné míře, patří do skupiny žáků se speciálními vzdělávacími potřebami (SVP), pro které je v určitých případech možné žádat …
Zobrazit víceZ jazykové diagnostiky pro nečtenáře je vhodné zpracovat zprávu, která může sloužit pro další nastavení jazykové podpory pro dítě s OMJ a také jako dokumentace pro vyšetření v PPP. …
Zobrazit víceMinisterstvo školství, mládeže a tělovýchovy v souvislosti s novelizací vyhlášky č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných …
Zobrazit více