Kazuistika MŠ: Simon
Tříletý Simon v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. I po měsíci stále pláče a necítí se ve třídě dobře, s dětmi ani s učitelkami nekomunikuje. V říjnu se po …
Zobrazit víceTříletý Simon v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. I po měsíci stále pláče a necítí se ve třídě dobře, s dětmi ani s učitelkami nekomunikuje. V říjnu se po …
Zobrazit víceTříletý Kiril pochází z Bulharska a v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. Adaptoval se bez problému, český jazyk si osvojuje pozvolna, po měsíci docházky zatím …
Zobrazit víceČasopis Zvoní! vznikl jako součást projektu organizace Člověk v tísni "Pojďte do školky!". Osmé číslo časopisu je složeno z 12 metodických lekcí, se kterými se pedagogové MŠ, …
Zobrazit víceV České republice se ve školním roce 2022/23 vzdělávalo na všech typech škol 162 256 …
Zobrazit víceAdaptační týden v MŠ K Lukám probíhá každoročně na začátku školního roku pro děti vietnamské národnosti. Dětem to pomáhá v orientaci chodu mateřské školy a seznámení se se …
Zobrazit víceUčebnicový soubor Domino–Český jazyk pro malé cizince 1 je určený pro výuku vícejazyčných žáků prvního stupně základní školy, zvlášť pro 1. ročník ZŠ. Učebnice vychází z …
Zobrazit víceMoree, D. & Bittl, K-H. (2017). More Than Culture – Více než kultura. Diverzita v mezinárodní práci s mládeží. …
Zobrazit víceMateřská škola by měla vytvářet prostředí, které podporuje respekt, porozumění a otevřenost vůči různorodosti. Je to místo, kde se každé dítě cítí přijato a oceněno bez ohledu …
Zobrazit víceKompletní nezkrácený článek Teoretická východiska MKV vytvořený pro web inkluzivniskola.cz si můžete stáhnout v PDF souboru zde.
Zobrazit víceIntegrační centrum Praha vytvořilo metodiku a pracovní listy k multikulturnímu workshopu pro děti v MŠ. …
Zobrazit více