Plán pedagogické podpory v MŠ (PLPP)
Plán pedagogické podpory (PLPP) …
Zobrazit víceZačlenění do kolektivu je pro dítě zásadní a velmi ovlivní i jeho jazykový rozvoj. Dítě s OMJ vnese do třídy novou dynamiku a změní se i požadavky na učitele. Při práci se skupinou …
Zobrazit víceÚkolem učitele je podporovat jazykový rozvoj každého člena třídy a přizpůsobit vzdělávací obsah a své pedagogické působení potřebám jednotlivých dětí. Pokud potřebujeme …
Zobrazit víceMateřské školy mohou otevřít jazykový kurz pro skupinu vícejazyčných dětí, který povede někdo z pedagogů MŠ či externí pracovník (expert na výuku češtiny jako druhého jazyka). …
Zobrazit víceRealizace individuální jazykové podpory závisí na personálních podmínkách a jejich harmonizaci v rámci MŠ, ale také na počtu vícejazyčných dětí ve třídě a v MŠ. Výhodou …
Zobrazit vícePro každé dítě jsou začátky v mateřské škole spojeny s náročnými a stresovými situacemi, každé prochází procesem adaptace. Adaptací rozumíme schopnost přizpůsobit se podmínkám …
Zobrazit víceThông tin chung về cách hoạt động của giáo dục mầm non tại CH Séc …
Zobrazit víceV rámci projektu Komunitní tlumočníci ve víru integrace vydala META, o.p.s. publikaci o komunitním tlumočení. Kromě teoretických východisek a praktických informací obsahuje publikace …
Zobrazit více