Financování podpory vícejazyčných dětí v MŠ a ZŠ ze šablon OP JAK
MŠMT vyhlásilo dne 23. 9. 2024 druhou vlnu Šablon OP JAK pro MŠ a ZŠ II. …
Zobrazit víceMŠMT vyhlásilo dne 23. 9. 2024 druhou vlnu Šablon OP JAK pro MŠ a ZŠ II. …
Zobrazit vícePoskytování poradenských služeb ve škole zabezpečuje ředitel/ka školy prostřednictvím školního poradenského pracoviště (dále jen ŠPP). Členy ŠPP bývají zpravidla výchovný …
Zobrazit vícePři práci s vícejazyčnými dětmi je vhodné využívat obrázkovou vizualizaci. Děti se tak snadněji orientují v novém prostředí a zároveň se cítí jistěji. Obrázky denního režimu …
Zobrazit vícePřipravili jsme pro vás autorské obrázky od ilustrátorky Terezy Šajnerové. Tyto komunikační kartičky slouží dětem ke sdělení základních potřeb a pocitů a jejich učitelům k …
Zobrazit víceInspirací pro roli patrona v MŠ nám byl Buddy program, který je zaměřen na vyšší stupně vzdělávání ( ZŠ, SŠ a VŠ) a byl pozitivně implementován v řadě zemí včetně České …
Zobrazit víceV některých mateřských školách probíhají kromě třídních schůzek také individuální rozhovory s rodiči. Ty je vhodně rodičům nabídnout na konci adaptačního období. Rozhovor po …
Zobrazit víceŠkola je klíčový nástroj integrace, ale potřebuje funkční systém podpory, aby to vše bylo pro ni zvládnutelné a funkční. …
Zobrazit vícePokud máte v MŠ rodiče, kteří mají minimální znalost českého jazyka a zároveň s nimi nenajdete žádný jiný společný jazyk např. angličtinu nebo ruštinu, je vhodné ke komunikaci …
Zobrazit víceVícejazyčné děti mají stejně jako všechny děti, které dochází do MŠ, právo na podporu a přístup ke službám školských poradenských zařízení (§ 16 Školského zákona 561/2004 …
Zobrazit více