Spolupráce s rodiči v MŠ
Jak nastavit spolupráci s rodiči vícejazyčných dětí v MŠ …
Zobrazit víceŠkola je klíčový nástroj integrace, ale potřebuje funkční systém podpory, aby to vše bylo pro ni zvládnutelné a funkční. …
Zobrazit vícePokud máte v MŠ rodiče, kteří mají minimální znalost českého jazyka a zároveň s nimi nenajdete žádný jiný společný jazyk např. angličtinu nebo ruštinu, je vhodné ke komunikaci …
Zobrazit víceAby mohli pedagogové poskytovat vícejazyčným dětem jazykovou podporu, potřebují znát specifika osvojování jazyka dítětem i o typické fáze, kterými děti při osvojování nového jazyka …
Zobrazit vícePro žáky ale i pro všechny zaměstnance školy je důležitá funkční spolupráce. Pro tu je klíčové správné rozdělení kompetencí, rolí a pružné předávání informací. Každý …
Zobrazit víceO wellbeingu ve školství se v posledních letech často hovoří. Jednak v souvislosti s pandemií a omezeními s ní spojenými, ale také díky snaze uchopit tento koncept systémově. Termín …
Zobrazit víceIndividuální vzdělávací plán (IVP) je samostatným podpůrným opatřením, které zároveň stanovuje další podpůrná opatření a popisuje jejich vzájemné doplňování. IVP se …
Zobrazit víceU vícejazyčných dětí je často nedostatečná znalost jazyka faktorem, který komplikuje pedagogickou diagnostiku. Může se však stát, že kromě jazykové bariéry má dítě také jinou …
Zobrazit více