Štítek: Nastavení podpory
Úrovně a potřeby podpory v ČDJ
Již na začátku devadesátých let byla v Evropské unii vyvinuta snaha umožnit porovnání jazykových znalostí jednotlivců a postupně vznikl takzvaný Společný evropský referenční rámec …
Zobrazit víceCheck-list podpory na střední škole
Aby byli žáci s odlišným mateřským jazykem (OMJ) na střední škole úspěšní, potřebují specifickou podporu nás - jejich učitelů a školy, ale i rodiny a blízkého okolí. …
Zobrazit víceMŠMT Metodika: Děti s OMJ v MŠ
Metodika Děti s odlišným mateřským jazykem v mateřských školách představuje ucelený materiál, který může učitelům a učitelkám mateřských škol sloužit jako průvodce procesem …
Zobrazit víceCheck-list: Podporujeme středoškoláky s OMJ
Přehled nástrojů, kterými lze podporovat žáky s OMJ na SŠ. Check-list, tedy odškrtávací seznam, může sloužit jako sebehodnotící nástroj pro školu, zda podporuje žáky s OMJ …
Zobrazit vícePodpora žáků na SŠ
Podle vyhlášky č. 27/2016 Sb. mohou mít žáci na SŠ s neznalostí či nedostatečnou znalostí češtiny jako vyučovacího jazyka přiznaná podpůrná opatření 1. – 3. stupně, a to bez …
Zobrazit víceSituace na SŠ
Střední škola hraje důležitou roli nejen při vstupu mladých lidí do dospělého života, ale i jako významný integrační nástroj, přesto však není tento stupeň vzdělávání zdaleka …
Zobrazit víceVýuka žáků s OMJ na SŠ
Studium na střední škole či na středním odborném učilišti připravuje mladé lidi na jejich budoucí povolání, dodává jim potřebnou odbornost a především praxi ve zvoleném oboru. …
Zobrazit více