Doporučení: Jak pracovat s komunikačními kartami v MŠ?
Obrázkové kartičky, které slouží jako komunikační nástroj při práci s dětmi se sníženou komunikační schopností (děti s autismem, s vývojovou dysfázií, ale i pro malé děti, …
Zobrazit víceObrázkové kartičky, které slouží jako komunikační nástroj při práci s dětmi se sníženou komunikační schopností (děti s autismem, s vývojovou dysfázií, ale i pro malé děti, …
Zobrazit víceChecklist pro ředitelky/le mateřských škol …
Zobrazit víceV tomto materiálu uvádíme základní principy nastavení spolupráce zřizovatele se ZŠ a jejich podpory v tématu vzdělávání vícejazyčných žáků. Materiál je udělaný jako checklist, …
Zobrazit víceV infografice najdete, co je průběžně vhodné zajistit pro nově příchozí vícejazyčné žáky.
Zobrazit víceJaké mohou mít vícejazyční uchazeči o SŠ úpravy podmínek přijímacího řízení pro školní rok 2025/2026? Pro přehlednost jsme možnosti zpracovali do grafické podoby. Podrobnější …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku s ledovcem, na kterém ukazujeme, jak vícejazyčné děti potřebují mnohaletou podporu v rozvoji vyučovacího jazyka.
Zobrazit vícePoskytování poradenských služeb ve škole zabezpečuje ředitel/ka školy prostřednictvím školního poradenského pracoviště (dále jen ŠPP). Členy ŠPP bývají zpravidla výchovný …
Zobrazit víceInfografika zdarma ke stažení pro školní poradenské pracoviště.
Zobrazit více