Záznamový arch pro sledování jazykových kompetencí a pokroku
Tento záznamový arch slouží k zaznamenávání stavu osvojení jazykových a řečových kompetencí především u žáků a žákyň s nedostatečnou znalostí češtiny, s jazykovou bariérou …
Zobrazit víceTento záznamový arch slouží k zaznamenávání stavu osvojení jazykových a řečových kompetencí především u žáků a žákyň s nedostatečnou znalostí češtiny, s jazykovou bariérou …
Zobrazit vícePříručky vznikly v rámci projektu Naše čtvrť 2 (reg. č. CZ.07.4.68/0.0/0.0/20_079/0002117), který je spolufinancován Evropskou unií v rámci Operačního programu Praha – pól růstu ČR …
Zobrazit víceRodičům, kterým bylo doporučeno navštívit školské poradenské zařízení, jsme připravili návodný leták. V letáku je vysvětlen systém podpůrných opatření a proč je dobré PPP s …
Zobrazit vícePři práci s vícejazyčnými dětmi je vhodné využívat obrázkovou vizualizaci. Děti se tak snadněji orientují v novém prostředí a zároveň se cítí jistěji. Obrázky denního režimu …
Zobrazit vícePřipravili jsme pro vás autorské obrázky od ilustrátorky Terezy Šajnerové. Tyto komunikační kartičky slouží dětem ke sdělení základních potřeb a pocitů a jejich učitelům k …
Zobrazit víceŠkoly, které by chtěly zavést pozici kariérového poradce nebo kariérové poradkyně, případně tuto roli ve škole lépe nastavit a posílit její význam a praktický přínos pro žáky, se …
Zobrazit víceMETA brožura je zaměřena na práci s vícejazyčnými dětmi. Školní rok: 2023/2024
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku o tom, jaké mýty slýcháváme o vzdělávání vícejazyčných dětí.
Zobrazit víceStáhněte si zdarma naší infografiku o celkové spolupráci.
Zobrazit více