MŠMT Stanovisko k výuce ČDJ a přijetí žáka na ZŠ
Zaslali jsme na MŠMT několik dotazů, které nám školy často pokládají a které nás už dlouhodobě tzv. „pálí“. Týkají se možnosti učit ČDJ v době běžné výuky namísto jiných …
Zobrazit víceZaslali jsme na MŠMT několik dotazů, které nám školy často pokládají a které nás už dlouhodobě tzv. „pálí“. Týkají se možnosti učit ČDJ v době běžné výuky namísto jiných …
Zobrazit vícePrvním příkladem je vietnamský chlapec v posledním roce MŠ, jenž potřebuje doporučení před nástupem do 1. ročníku ZŠ. …
Zobrazit víceRozšířené a aktualizované vydání publikace metodického týmu METY, které komplexně shrnuje téma vícejazyčných dětí ve vzdělávání a reaguje na aktuální situaci i nové podněty. …
Zobrazit víceZde se nachází překlady dopisů pro rodiče, které je informují o přijetí do školy a organizačních náležitostech školní docházky, které škola pro rodiče upřesní. …
Zobrazit víceAdmiterea la scoala/invitaţii, informaţii pentru şcoli …
Zobrazit vícePřipravili jsme pro Vás přehled zásadních témat vztahujících se k přijímacímu řízení pro žáky s odlišným mateřským jazykem (OMJ) na SŠ.
Zobrazit víceJednou z velkých otázek v tématu přijímacího řízení je, jaké doklady mají uchazeči o studium na SŠ, kteří se vzdělávali v zahraničí, při přijímacím řízení doložit a kdy. Na …
Zobrazit víceJaké mohou mít vícejazyční uchazeči o SŠ úpravy podmínek přijímacího řízení pro školní rok 2025/2026? Pro přehlednost jsme možnosti zpracovali do grafické podoby. Podrobnější …
Zobrazit víceVícejazyčným dětem (OMJ) bývá odklad školní docházky doporučován často kvůli nedostatečné znalosti českého jazyka. Pokud je ale u dítěte zřejmá školní zralost, neměla by být …
Zobrazit více