META Infografika – Proč vícejazyčné dítě nemluví?
Proč vícejazyčné dítě nemluví? …
Zobrazit vícePodporu jazykového vývoje potřebují všechny děti bez rozdílu. V některých případech je složitější od sebe rozlišit samotnou neznalost češtiny a další možné vývojové poruchy …
Zobrazit vícePoskytování poradenských služeb ve škole zabezpečuje ředitel/ka školy prostřednictvím školního poradenského pracoviště (dále jen ŠPP). Členy ŠPP bývají zpravidla výchovný …
Zobrazit víceStřediska výchovné péče (SVP) jsou součástí sítě školských zařízení preventivně výchovné péče a školských zařízení pro výkon ústavní výchovy a ochranné výchovy. …
Zobrazit víceJak postupovat, když dítě, které se teprve učí češtině jako druhému jazyku (ČDJ), už má diagnostikované speciální vzdělávací potřeby (SVP), specifické poruchy učení, chování …
Zobrazit víceCo dělat, když mám ve třídě vícejazyčného žáka a je tu možnost, že má přidružené postižení, poruchu učení nebo trauma? …
Zobrazit víceSpeciálně pedagogické centrum (SPC) poskytuje poradenské služby v oblasti vzdělávání dětí se zdravotním postižením a se zdravotním znevýhodněním, více je specifikováno ve …
Zobrazit víceU vícejazyčných dětí je často nedostatečná znalost jazyka jevem, který komplikuje pedagogickou diagnostiku. Přesto se ale může stát, že se k odlišnému mateřskému jazyku přidruží i …
Zobrazit více