Psychologická podpora v ČR
Řada nově příchozích dětí nejen z území postižených válkou se může potýkat s posttraumatickými nebo somatickými poruchami, s vážnými psychologickými nebo psychiatrickými …
Zobrazit víceŘada nově příchozích dětí nejen z území postižených válkou se může potýkat s posttraumatickými nebo somatickými poruchami, s vážnými psychologickými nebo psychiatrickými …
Zobrazit víceMŠMT ve spolupráci s NPI ČR vydalo metodiku pro školská poradenská zařízení týkající se poskytování podpůrných opatření pro žáky s OMJ podle § 16 ŠZ. Cílem metodického …
Zobrazit víceJak poznat, že žák má kromě neznalosti českého jazyka další speciální vzdělávací potřeby (např. SPU)? Doporučujeme přečíst si náš článek Rozpoznání možných SVP u …
Zobrazit vícePrvním příkladem je vietnamský chlapec v posledním roce MŠ, jenž potřebuje doporučení před nástupem do 1. ročníku ZŠ. …
Zobrazit víceV průběhu projektu při Univerzitě Palackého v Olomouci vznikly Katalogy podpůrných opatření pro žáky se zdravotním a sociálním znevýhodněním, a Metodiky (celkem více než 26) pro …
Zobrazit vícePříručka pro lektorky a lektory se věnuje tématu specifických poruch učení u dětí, žáků a studentů, kteří si osvojují češtinu jako druhý/cizí jazyk. Autoři se věnují pouze těm …
Zobrazit více_Jak vypadá proces poskytování poradenských služeb Školních poradenských zařízení? Do kdy má poradna, škola nebo zákonný zástupce co udělat? Jak probíhá revizní proces?_ …
Zobrazit vícePodle § 16 školského zákona, vyhlášky č. 27/2016 Sb. mohou mít žáci ZŠ s neznalostí či nedostatečnou znalostí češtiny jako vyučovacího jazyka přiznaná podpůrná opatření 1. – …
Zobrazit víceDiplomová práce na téma dvojjazyčnosti u dětí školního věku.
Zobrazit více