Informace k přechodu na ZŠ a odkladu školní docházky
Učitelé a učitelky v MŠ hraji stěžejní roli pro úspěšný přechod vícejazyčných dětí na základní školu. Při vhodně nastavené jazykové podpoře po celou dobu docházky do MŠ by …
Zobrazit víceUčitelé a učitelky v MŠ hraji stěžejní roli pro úspěšný přechod vícejazyčných dětí na základní školu. Při vhodně nastavené jazykové podpoře po celou dobu docházky do MŠ by …
Zobrazit víceStáhněte si naši infografiku o tom, jak pracovat s vícejazyčnými dětmi abychom si rozuměli.
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček o tom, jak můžeme podpořit nově příchozí vícejazyčné žáky.
Zobrazit víceNaše infografika názorně zpracovává téma vícejazyčnosti. Proč a jak rozvíjet vícejazyčnost doma, ve škole i ve výuce.
Zobrazit víceHledáte informace k funkčnímu nastavení systému začleňování nově příchozích dětí z Ukrajiny do Vaší mateřské školy? …
Zobrazit víceZákladním specifikem vícejazyčných žáků a žákyň je to, že vyučovací jazyk je pro ně cizím (resp. druhým) jazykem (viz čeština jako druhý jazyk). Při jejich vzdělávání tedy …
Zobrazit víceNa setkání jsme se zaměřili na: …
Zobrazit víceHledáte informace, jak začleňovat nově příchozí žáky z Ukrajiny do Vaší školy? …
Zobrazit víceVýzva k doložení důvodů nepřítomnosti dítěte v MŠ/ZŠ/SŠ v dvojjazyčné verzi.
Zobrazit více