Adaptační koordinátor v MŠ
Pomocník pro hladký start vícejazyčných dětí …
Zobrazit vícePráce ve třídě s dětmi různých jazyků, kultur nebo migračních zkušeností je pro pedagoga velkou výzvou. Hledat a vytvářet porozumění se stává náročným úkolem. Pokud se to …
Zobrazit víceJak přizpůsobit aktivity vícejazyčným dětem v mateřské škole a proč je to důležité? …
Zobrazit víceRozhovor s vyučující práva a veřejné správy a koordinátorkou pro vícejazyčné žáky na střední škole Mgr. Kateřinou Měšťánkovou …
Zobrazit víceJak ve škole nastavit poradenské služby, aby byly dosažitelné pro všechny? Stručněji na tuto otázku odpovídá naše infografika, která uvádí osm důležitých bodů, na něž je třeba …
Zobrazit vícePříchod vícejazyčného dítěte do mateřské školy může být výzvou, ale zároveň i příležitostí k obohacení kolektivu a pedagogické praxe. Přestože může být tento proces …
Zobrazit víceRole dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceTento dotaz je poměrně častý a také poměrně složitý, není tedy snadné najít zcela obecnou odpověď. Je třeba znát konkrétnější informace, úplné souvislosti: např. věk dítěte, …
Zobrazit víceJak ve škole navázat a ošetřit individuální potřeby dětí v případě delšího období distanční výuky, kdy se do vzdělávání v bezprecedentním měřítku promítly sociální …
Zobrazit víceMETA podporuje vícejazyčné děti a jejich pedagogy mimo Prahu i v regionech. Víte, že máme externí kolegyně „regionálky” už v 8 krajích ČR? Jejich cílem je poskytovat podporu …
Zobrazit více