Adaptace vícejazyčného dítěte na základní škole
Mnoho dětí, které přicházejí do nové země, zažívá pocit „vykořenění“. Opustily svůj jazyk, kulturu a kamarády, často i blízké příbuzné. Ocitají se v neznámém prostředí, …
Zobrazit víceMnoho dětí, které přicházejí do nové země, zažívá pocit „vykořenění“. Opustily svůj jazyk, kulturu a kamarády, často i blízké příbuzné. Ocitají se v neznámém prostředí, …
Zobrazit víceMasarykova základní škola v Plzni ve spolupráci s METOU, o.p.s. vydali v roce 2020 Metodickou příručku pro práci adaptačního koordinátora základní školy. Příručka je vhodná pro …
Zobrazit víceV březnu 2020 všechny školy zaskočilo náhlé uzavření a přechod na online výuku. V té době na to nebyl připravený snad nikdo. Na podzim téhož roku už se ale školy dostatečně …
Zobrazit vícePokud Buddy program na škole již běží, dvojice jsou spárované a pracují spolu, měl by se s nimi koordinátor programu čas od času sejít a zhodnotit jejich spolupráci. Ke zjištění …
Zobrazit víceLeták Najdi svého parťáka, který ti pomůže. Najdi svého hrdinu. popisuje podobu Buddy programu žákům s OMJ, kteří jsou na škole noví a chtějí se seznámit s někým, kdo jim pomůže …
Zobrazit víceLeták Staň se parťákem tomu, kdo tě potřebuje! popisuje podobu Buddy programu pro žáky - dobrovolníky, kteří chtějí pomáhat novým žákům s OMJ jako tzv. buddy. …
Zobrazit vícePředstavujeme vám Metodiku vedení třídnických hodin, kterou zpracovala Pedagogicko-psychologická poradna v Karlových Varech. Najdete zde doporučení, jak nastavit pravidla ve třídě, …
Zobrazit vícePředstavujeme Vám Metodiku práce třídního učitele s tématy osobnostní a sociální výchovy od Michala Dubce. Najdete zde inspiraci pro práci se žáky v třídnických hodinách.
Zobrazit více