Kazuistika MŠ: Simon
Tříletý Simon v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. I po měsíci stále pláče a necítí se ve třídě dobře, s dětmi ani s učitelkami nekomunikuje. V říjnu se po …
Zobrazit víceTříletý Simon v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. I po měsíci stále pláče a necítí se ve třídě dobře, s dětmi ani s učitelkami nekomunikuje. V říjnu se po …
Zobrazit víceTříletý Kiril pochází z Bulharska a v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. Adaptoval se bez problému, český jazyk si osvojuje pozvolna, po měsíci docházky zatím …
Zobrazit víceAdaptační týden v MŠ K Lukám probíhá každoročně na začátku školního roku pro děti vietnamské národnosti. Dětem to pomáhá v orientaci chodu mateřské školy a seznámení se se …
Zobrazit víceMateřská škola by měla být místem, kde se děti učí v prostředí plném respektu, porozumění a otevřenosti vůči kulturní rozmanitosti. Každé dítě by se mělo cítit přijato a …
Zobrazit víceSpolek Česká škola bez hranic vytvořil jazykové dotazníky pro rodiče a žáky, kteří přicházejí do běžných základních škol z jinojazyčného prostředí. Nejedná se o klasickou …
Zobrazit víceJde o dva soubory pracovních listů, které učitelům poskytují další metodickou podporu snaze vytvořit co nejvíce vstřícné prostředí umožňující vzdělávání všech dětí včetně …
Zobrazit víceZde si můžete stáhnout obrázky, které mohou sloužit k sestavení denního režimu v MŠ. Dítě pak snáze pochopí, co ho daný den čeká a na co se může těšit. Můžete si také každý …
Zobrazit víceKomunikační kartičky jsou užitečným nástrojem pro děti, které mají potíže s verbální komunikací, zejména pro vícejazyčné děti. Pomáhají dětem vyjádřit základní potřeby …
Zobrazit víceProjekt Férová škol vychází z rovného práva na vzdělání pro všechny děti bez rozdílu. Hlavním cílem je přispět k vybudování a zaručení takového systému základního …
Zobrazit víceAby byli vícejazyční žáci na základní škole úspěšní, potřebují podporu nás - jejich učitelů a školy, ale i rodiny a blízkého okolí. …
Zobrazit více