Dobrá praxe: Škola Kavčí hory – Mateřská škola, Základní škola a Střední odborná škola služeb
Rozhovor s vyučující práva a veřejné správy a koordinátorkou pro vícejazyčné žáky na střední škole Mgr. Kateřinou Měšťánkovou …
Zobrazit víceRozhovor s vyučující práva a veřejné správy a koordinátorkou pro vícejazyčné žáky na střední škole Mgr. Kateřinou Měšťánkovou …
Zobrazit vícePříchod vícejazyčného dítěte do mateřské školy může být výzvou, ale zároveň i příležitostí k obohacení kolektivu a pedagogické praxe. Přestože může být tento proces …
Zobrazit víceRole a specifika výukových textů …
Zobrazit víceRole dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceTento dotaz je poměrně častý a také poměrně složitý, není tedy snadné najít zcela obecnou odpověď. Je třeba znát konkrétnější informace, úplné souvislosti: např. věk dítěte, …
Zobrazit víceObrázkové kartičky, které slouží jako komunikační nástroj při práci s dětmi se sníženou komunikační schopností (děti s autismem, s vývojovou dysfázií, ale i pro malé děti, …
Zobrazit víceUmělá inteligence může učitelům základních škol s žáky, kteří neovládají češtinu (ale nejen pro ně), poskytnout cennou podporu a usnadnit přípravu výuky. Níže je uvedeno …
Zobrazit vícePrezentujeme výsledky vzdělávacího a tvůrčího programu pro pedagožky a pedagogy SOŠ a SOU, kteří: …
Zobrazit víceČetba textů a knih nepochybně vede ke zdokonalování češtiny a rozvoji čtenářské gramotnosti u všech žáků v naší vícejazyčné třídě. …
Zobrazit vícePři práci s vícejazyčnými dětmi je vhodné využívat obrázkovou vizualizaci. Děti se tak snadněji orientují v novém prostředí a zároveň se cítí jistěji. Obrázky denního režimu …
Zobrazit více