MŠMT Doporučení pro ŠPZ v souvislosti s nově příchozími žáky z Ukrajiny
MŠMT vydalo v roce 2022 doporučení pro školská poradenská zařízení v souvislosti s poskytováním poradenských služeb žákům z Ukrajiny.
Zobrazit víceLegislativa, kurikulární dokumenty, dobré praxe, tipy, dotazníky, inspirace
MŠMT vydalo v roce 2022 doporučení pro školská poradenská zařízení v souvislosti s poskytováním poradenských služeb žákům z Ukrajiny.
Zobrazit víceRVP PV byl novelizován opatřením ministra školství ze dne 24. června 2021 v návaznosti na novou vyhlášku č. 271/2021 Sb. Nově do něj byla zařazena podkapitola 8.4. Poskytování jazykové …
Zobrazit víceVyhláška č. 271/2021 Sb. ze dne 14. července 2021, kterou se mění vyhláška č. 14/2005 Sb., o předškolním vzdělávání, ve znění pozdějších předpisů, a vyhláška č. 48/2005 Sb., …
Zobrazit víceNa naši žádost nám v roce 2021 zaslalo MŠMT své stanovisko k tomu, zda lze na doporučení poradenského zařízení ve 3. stupni podpůrných opatření nahradit Další cizí jazyk výukou …
Zobrazit víceNejednou se na nás obrátila PPP, která řešila možnosti doporučování uzpůsobení konání maturitní zkoušky pro žáky s OMJ, kteří byli vzděláváni s přiznanými podpůrnými …
Zobrazit víceV rámci projektu Naše čtvrť jsme ve spolupráci s pedagogy ZŠ Mráčkova zpracovali téma vzdělávání žáků s OMJ do ŠVP školy. Pro inspiraci ostatním školám přinášíme ukázku z …
Zobrazit vícePo zavedení jazykové přípravy v roce 2021 jsme vytvořili modelové příklady, jak lze tvořit skupiny pro jazykovou přípravu podle různých kritérií (věku žáků, jejich jazykové …
Zobrazit víceKurikulum ČDJ pro předškolní vzdělávání, které stanovuje deset tematických okruhů pro jazykovou přípravu v mateřské škole. Určuje úroveň toho, co by dítě mělo zvládnout před …
Zobrazit víceNa základě poptaných dat z CERMAT přinášíme shrnutí úspěšnosti žáků, kteří si zažádali o úpravy dle § 20 odst. 4 školského zákona (v posledních 8 letech studovali alespoň 4 …
Zobrazit víceMetoda Learning Stories naopak využívá formativní hodnocení a zohledňuje individuální rozdíly mezi dětmi, zaměřuje se na kompetence konkrétního dítěte, dispozice k učení a jejich …
Zobrazit více