Záznamový arch pro sledování jazykových kompetencí a pokroku
Tento záznamový arch slouží k zaznamenávání stavu osvojení jazykových a řečových kompetencí především u žáků a žákyň s nedostatečnou znalostí češtiny, s jazykovou bariérou …
Zobrazit vícePlány podpory, jazyková diagnostika, záznamové archy, checklisty
Tento záznamový arch slouží k zaznamenávání stavu osvojení jazykových a řečových kompetencí především u žáků a žákyň s nedostatečnou znalostí češtiny, s jazykovou bariérou …
Zobrazit víceZáznamový arch z knihy Pozor, rodiče ve školce! německé autorky Ulrike Lindner, který slouží k přípravě konzultace s rodiči po ukončení období adaptace v MŠ. Formulář shrnuje …
Zobrazit víceVzorově vypracovaný plán pedagogické podpory pro dítě s OMJ.
Zobrazit víceTento formulář můžete využít pro tvorbu adaptačního plánu na míru vaší mateřské školy. Spíše než uniformní návod v něm naleznete otázky, které si v týmu budete klást. Na …
Zobrazit víceMonitorovací plán pro děti s OMJ vytvořila paní ředitelka Hana Baštová z MŠ Ovčí Hájek. Je možné jej užívat jako alternativu PLPP v mateřských školách.
Zobrazit víceSebehodnocení je účinný, do jisté míry motivační nástroj, který vede žáky k tomu, aby mohli sledovat …
Zobrazit víceNárodní pedagogický institut (NPI ČR) vytvořil nástroj pro zjišťování úrovně znalosti češtiny jako druhého jazyka ČDJ u žáků cizinců (s OMJ) na ZŠ. …
Zobrazit víceKompletní balíček, který vyučujícím pomůže určit, jaká je jazyková úroveň na SŠ. Balíček obsahuje testy, které předkládáme žákům, a podklady pro jejich vyhodnocení. Návod, …
Zobrazit víceKurikulum češtiny jako druhého jazyka pro SŠ slouží jako opora pro ty, kteří učí ČDJ na středních školách, doučují či asistují vícejazyčným žákům. Ne vždy se totiž v této …
Zobrazit víceNa Gymnázium, Mladá Boleslav, Palackého přijali v březnu 2022 (po invazi ruských vojsk na Ukrajinu) slečnu z Ukrajiny do sexty. Vzhledem k okolnostem měla žákyně téměř nulovou znalost …
Zobrazit více