Možnosti organizace výuky ČDJ
Zpracovali jsme pro vás přehlednou tabulku s možnostmi organizace výuky ČDJ ve škole, včetně výhod a nevýhod jednotlivých variant.
Zobrazit víceZpracovali jsme pro vás přehlednou tabulku s možnostmi organizace výuky ČDJ ve škole, včetně výhod a nevýhod jednotlivých variant.
Zobrazit víceMateriál jazykové diagnostiky vznikl na základě potřeby zjistit jazykovou znalost dětí v mateřské škole. Pojímá většinu gramatických jevů. Diagnostický nástroj se dá využít k …
Zobrazit vícePrvním příkladem je vietnamský chlapec v posledním roce MŠ, jenž potřebuje doporučení před nástupem do 1. ročníku ZŠ. …
Zobrazit vícePlán jazykové podpory jako příloha k PLPP. …
Zobrazit víceSoubor nástrojů pro zjišťování jazykové úrovně češtiny u vícejazyčných žáků (jazyková diagnostika) umožňuje podrobnější nastavení výuky a také podklad pro sledování …
Zobrazit víceCílem ilustrovaných slovníků je usnadnit žákům a studentům češtiny jako cizího/druhého jazyka orientaci v základních slovech a názvech (v kontextu) a pokročilým rozšířit slovní …
Zobrazit víceSpolek Česká škola bez hranic vytvořil jazykové dotazníky pro rodiče a žáky, kteří přicházejí do běžných základních škol z jinojazyčného prostředí. Nejedná se o klasickou …
Zobrazit víceV letošním školním roce 2016/2017 se začala v praxi realizovat novela ŠZ. Přináší řadu změn pro žáky s odlišným mateřským jazykem. V souladu s novelou ŠZ byl vypracován IVP pro …
Zobrazit víceVytvořili jsme nástroj pro sebehodnocení školy za účelem zjištění předpokladů efektivní inkluze. Checklist shrnuje jednotlivé kroky v procesu začleňování vícejazyčných dětí.
Zobrazit vícePlán podpory, který byl nastavený žákyni 8. ročníku ZŠ. Žákyně docházela ve své kmenové škole na intenzivní výuku češtiny jako druhého jazyka pro úplné začátečníky. Výuka …
Zobrazit více