Check-list: Podporujeme středoškoláky s OMJ
Přehled nástrojů, kterými lze podporovat žáky s OMJ na SŠ. Check-list, tedy odškrtávací seznam, může sloužit jako sebehodnotící nástroj pro školu, zda podporuje žáky s OMJ …
Zobrazit vícePlány podpory, jazyková diagnostika, záznamové archy, checklisty
Přehled nástrojů, kterými lze podporovat žáky s OMJ na SŠ. Check-list, tedy odškrtávací seznam, může sloužit jako sebehodnotící nástroj pro školu, zda podporuje žáky s OMJ …
Zobrazit víceZ jazykové diagnostiky pro nečtenáře je vhodné zpracovat zprávu, která může sloužit pro další nastavení jazykové podpory pro dítě s OMJ a také jako dokumentace pro vyšetření v PPP. …
Zobrazit víceMateriál jazykové diagnostiky vznikl na základě potřeby zjistit jazykovou znalost dětí v mateřské škole. Pojímá většinu gramatických jevů. Diagnostický nástroj se dá využít k …
Zobrazit vícePrvním příkladem je vietnamský chlapec v posledním roce MŠ, jenž potřebuje doporučení před nástupem do 1. ročníku ZŠ. …
Zobrazit vícePlán jazykové podpory může být vypracován samostatně nebo formou PLPP. …
Zobrazit víceSoubor nástrojů pro zjišťování jazykové úrovně češtiny u vícejazyčných žáků (jazyková diagnostika) umožňuje podrobnější nastavení výuky a také podklad pro sledování …
Zobrazit víceCílem ilustrovaných slovníků je usnadnit žákům a studentům češtiny jako cizího/druhého jazyka orientaci v základních slovech a názvech (v kontextu) a pokročilým rozšířit slovní …
Zobrazit víceSpolek Česká škola bez hranic vytvořil jazykové dotazníky pro rodiče a žáky, kteří přicházejí do běžných základních škol z jinojazyčného prostředí. Nejedná se o klasickou …
Zobrazit víceV letošním školním roce 2016/2017 se začala v praxi realizovat novela ŠZ. Přináší řadu změn pro žáky s odlišným mateřským jazykem. V souladu s novelou ŠZ byl vypracován IVP pro …
Zobrazit víceVytvořili jsme nástroj pro sebehodnocení školy za účelem zjištění předpokladů efektivní inkluze. Checklist shrnuje jednotlivé kroky v procesu začleňování vícejazyčných dětí.
Zobrazit více