Obsahový cíl:
– Žák pracuje s informacemi z otevřených zdrojů, kriticky hodnotí zdroje.
– Žák vybírá důležité informace a informace dává do souvislostí.
– Žák kriticky zvažuje zdroje informací.
Jazykový cíl:
– Žák čte s porozuměním
– Žák pracuje se slovní zásobou
– Žák vyjadřuje vlastní názor (s oporou v tvrzeních)
Slovní zásoba:
význam, ohlas, důležité, pohřeb, smuteční průvod, stávka, upálit se x upálit, zapálit, hořlavina, sebevražda, pochodeň
Jazykové struktury:
slovesa spojená s životopisem (narodil se, žil, vyrůstal, studoval, pracoval, měl, pocházel)
důležitý je, protože …..
udělal to, protože … ; …., a proto ….
myslím si, že …./ podle mého názoru… /můj názor je, že …….
Výukový materiál byl vytvořen v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR. Použitý byl ve třídě připravující budoucí středoškoláky v projektu Click with school.