Obsahový cíl:
– Žák pojmenuje základní druhy jehličnatých stromů vyskytujících se v ČR.
– Žák rozpozná jehličnaté stromy podle jejich typických znaků.
Jazykový cíl:
– Žák používá slovní zásobu označující jehličnaté stromy v patřičných tvarech.
– Žák pracuje s klíčovým vizuálem, s obrázky, doplní křížovku, odpoví na otázky.
Slovní zásoba:
strom, les, keř, jehličnan, smrk, borovice, jedle, modřín, tis, kořen, kmen, větev, jehličí, kůra, lýko, dřevo, šištice, šiška, opadavý, neopadavý
Jazykové struktury:
Jehličnatý strom má…, Plodem jsou…, Mezi jehličnaté stromy patří…, …patří mezi chráněné druhy, …se liší tím, že…, vánoční stromek zdobíme…, Na obrázku je…
Materiál byl upraven v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci II“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.
Autorky: A. Jonášová, A. Khodlová