Odklad povinné školní docházky
Dětem s OMJ bývá odklad školní docházky doporučován často kvůli nedostatečné znalosti českého jazyka. Pokud je ale u dítěte zřejmá školní zralost, neměla by být znalost českého …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Dětem s OMJ bývá odklad školní docházky doporučován často kvůli nedostatečné znalosti českého jazyka. Pokud je ale u dítěte zřejmá školní zralost, neměla by být znalost českého …
Zobrazit víceStává se, že vícejazyčné dítě přichází v průběhu prvního či druhého stupně ZŠ a přidává se tak do již utvořeného kolektivu třídy. Každé dítě, které z jakéhokoli důvodu …
Zobrazit víceKe komplexnímu posuzování školní zralosti u dětí s OMJ patří: …
Zobrazit víceSetkáváte se u vícejazyčných žáků s demotivací, lhostejností, nezájmem o školu či problémovým chováním? Příčiny mohou být různé: …
Zobrazit víceJedním ze základních kamenů pro výuku je bezpečné prostředí ve třídě, kde se mohou všechny děti cítit dostatečně komfortně, aby se mohly vzdělávat. To samozřejmě platí nejen pro …
Zobrazit víceV případě, že chce pedagog zařadit něco z MKV do hodiny, začne se zcela logicky pídit hlavně po materiálech a metodách, které jsou dostupné. V tomto textu bychom chtěli doporučit …
Zobrazit víceV této části vám nabízíme některé metody, které lze zvolit při začleňování multikulturní výchovy do výuky. Tyto metody vám nejen pomohou při implementaci multikulturní výchovy do …
Zobrazit vícePodle vyhlášky č. 27/2016 Sb. mohou mít žáci na ZŠ s neznalostí či nedostatečnou znalostí češtiny jako vyučovacího jazyka přiznaná podpůrná opatření 1. – 3. stupně, a to bez …
Zobrazit víceZkušenost jako zdroj inspirace pro práci s diverzitou …
Zobrazit více