Začleňování do kolektivu MŠ
Začleňování vícejazyčných dětí do kolektivu v mateřské škole …
Zobrazit víceMetodické texty k začleňování a vzdělávání vícejazyčných dětí a žáků rozdělené podle dílčích témat. Vyberte si jeden nebo více tematických štítků pro oblast Vašeho zájmu.
Začleňování vícejazyčných dětí do kolektivu v mateřské škole …
Zobrazit víceDvojjazyční asistenti pedagoga bývají zaměstnáni přes výzvy, např. Operační program Jan Amos Komenský (OP JAK). Každá škola si spočítá podle počtu žáků na škole, kolik financí …
Zobrazit víceRealizace individuální jazykové podpory závisí na personálních podmínkách a jejich harmonizaci v rámci MŠ, ale také na počtu vícejazyčných dětí ve třídě a v MŠ. Výhodou …
Zobrazit vícePro efektivní vzdělávání vícejazyčných žáků je nesmírně důležitá fungující spolupráce mezi pedagogicko-psychologickou poradnou (PPP) a základní školou. …
Zobrazit víceChystáte se učit češtinu jako druhý jazyk, ale nejste si tak úplně jistí, kde začít? Zde je pár tipů do výuky, díky kterým bude váš začátek s výukou češtiny jako druhého jazyka …
Zobrazit víceZdroj: S. Dunbar: Integrating language and content – Case study, in: TESL Canada Journal, 1992. …
Zobrazit vícePokud máte v MŠ rodiče, kteří mají minimální znalost českého jazyka a zároveň s nimi nenajdete žádný jiný společný jazyk např. angličtinu nebo ruštinu, je vhodné ke komunikaci …
Zobrazit víceSpeciálně pedagogické centrum (SPC) poskytuje poradenské služby v oblasti vzdělávání dětí se zdravotním postižením a se zdravotním znevýhodněním, více je specifikováno ve …
Zobrazit víceCo dělat, když mám ve třídě vícejazyčného žáka a je tu reálná možnost, že má mimo nedostatečnou znalosti češtiny i další specifické vzdělávací potřeby (SVP) - přidružené …
Zobrazit více