Obsahový cíl:
– Žák vyjmenuje letní měsíce
– Žák charakterizuje dané roční období
– Žák pozná ovoce, které v létě dozrává
– Žák pojmenuje některé letní rostliny
– Žák pojmenovává činnosti, které koná v létě
– Žák na základě textu samostatně nakreslí obrázek s letní tematikou
Jazykový cíl:
– Žák je na základě kontextu schopen pochopit význam nových slov
– Žák správně přepíše slova z textu
– Žák je schopen samostatně pracovat na základě psaných instrukcí
– Žák zná správné tvary pro názvy letního ovoce a rostlin
– Žák zná slovní zásobu popisující počasí
Slovní zásoba:
Jaro, léto, podzim, zima, červen, červenec, srpen, prázdniny, příroda, listy, strom, prší, déšť, bouřka, teplo, slunce, ovoce, zelenina, obilí, květiny, rostliny, jahoda, třešně, jablko, hruška, švestka, meruňka, houby, zvonek, růže, kopretina, lilie, pomněnka, leknín, jetel, pampeliška
Jazykové prostředky:
V létě …, … dozrává …, … zraje …, je teplo, slunce svítí, … je ovoce, …
Materiál byl upraven v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci II“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.