Cílová skupina:
– žáci 1. stupně ZŠ, uzpůsobeno pro malé děti (1. – 3. třída)
Obsahový cíl:
– žák porozumí řadovým číslovkám v nejběžnějších kontextech: pořadí v řadě, vyjádření pořadí patra v domě
– žák pozná písmena, slova a věty
– žák aplikuje řadové číslovky v kontextu pořadí písmen ve slově a slov ve větě (propojení s obsahem předmětu ČJ)
– žák aktivně i pasivně ovládá řadové číslovky ve výše zmíněných kontextech
Jazykový cíl:
– žák si osvojí novou slovní zásobu: řadové číslovky; písmeno, slovo, věta
– žák rozumí otázce: Kolikátý?
– žák aktivně odpovídá na otázku „Kolikátý?“ užitím řadové číslovky
Slovní zásoba a jazykové struktury:
první, druhý, třetí, čtvrtý, pátý, šestý, sedmý, osmý, devátý, poslední, kolikátý; písmeno, slovo, věta; v prvním patře, ve druhém patře atp.; podtrhni, škrtni, zakroužkuj
Materiál byl vytvořen v rámci projektu „Využití e-learningu a elektronických výukových materiálů při práci s žáky cizinci II“, který je spolufinancován z prostředků Ministerstva školství, mládeže a tělovýchovy ČR.