Role (dvojjazyčného) asistenta pedagoga v MŠ
Role dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceRole dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceJak motivovat děti k učení po návratu do školy, po téměř roční distanční výuce, která byla spojená s různou mírou psychické zátěže pro děti i jejich rodiny? Jak ve škole …
Zobrazit víceMETA podporuje vícejazyčné děti a jejich pedagogy mimo Prahu i v regionech. Víte, že máme externí kolegyně “regionálky” už v 8 krajích ČR? Jejich cílem je poskytovat podporu …
Zobrazit víceMŠMT vyhlásilo dne 23. 9. 2024 druhou vlnu Šablon OP JAK pro MŠ a ZŠ II. …
Zobrazit víceObrázkové kartičky, které slouží jako komunikační nástroj při práci s dětmi se sníženou komunikační schopností (děti s autismem, s vývojovou dysfázií, ale i pro malé děti, …
Zobrazit vícePasivní, tj. receptivní dovednosti rozvíjí porozumění danému jazyku. …
Zobrazit víceV rámci projektu Češtinou k inkluzi, který byl spolufinancován Evropskou unií, byly ve školním roce 2016/2017 zahájeny kurzy češtiny jako druhého jazyka podle metody KIKUS ve dvou …
Zobrazit víceMateřská škola Otrokovice, příspěvková organizace, dále jen MŠO vznikla v roce 2003 sloučením původních 6 …
Zobrazit vícePřinášíme inspirativní praxi z Mateřské školy Otrokovice, kde úspěně začleňují vícejazyčné děti do kolektivu mateřské školy. Adaptace je postupná a založená na spolupráci a …
Zobrazit více