Stanovení patrona v MŠ
Inspirací pro roli patrona v MŠ nám byl Buddy program, který je zaměřen na vyšší stupně vzdělávání ( ZŠ, SŠ a VŠ) a byl pozitivně implementován v řadě zemí včetně České …
Zobrazit víceInspirací pro roli patrona v MŠ nám byl Buddy program, který je zaměřen na vyšší stupně vzdělávání ( ZŠ, SŠ a VŠ) a byl pozitivně implementován v řadě zemí včetně České …
Zobrazit víceStřediska výchovné péče (SVP) jsou součástí sítě školských zařízení preventivně výchovné péče a školských zařízení pro výkon ústavní výchovy a ochranné výchovy. …
Zobrazit víceV některých mateřských školách probíhají kromě třídních schůzek také individuální rozhovory s rodiči. Ty je vhodně rodičům nabídnout na konci adaptačního období. Rozhovor po …
Zobrazit víceMnoho vyučujících, asistentů pedagogů či ostatních zaměstnanců škol se dostává do nelehkých situací. Někdy se nashromáždí tlak z mnoha stran v jeden moment, tlak zvládnout vše …
Zobrazit víceJak postupovat, když dítě, které se teprve učí češtině jako druhému jazyku (ČDJ), už má diagnostikované speciální vzdělávací potřeby (SVP), specifické poruchy učení, chování …
Zobrazit víceCo dělat, když mám ve třídě vícejazyčného žáka a je tu možnost, že má přidružené postižení, poruchu učení nebo trauma? …
Zobrazit vícePedagogicko-psychologická poradna (PPP) je školské poradenské zařízení, které poskytuje pedagogicko-psychologické a speciálně pedagogické poradenské služby u dětí, více je …
Zobrazit víceSpeciálně pedagogické centrum (SPC) poskytuje poradenské služby v oblasti vzdělávání dětí se zdravotním postižením a se zdravotním znevýhodněním, více je specifikováno ve …
Zobrazit víceAsistenti a asistentky pedagoga hrají klíčovou roli ve vzdělávání a podpoře nejen vícejazyčných dětí. Tato práce vyžaduje nejen psychické, ale také emocionální zapojení. Proto je …
Zobrazit více