Dobrá praxe: Adaptační plán v MŠ Otrokovice
Přinášíme inspirativní praxi z Mateřské školy Otrokovice, kde úspěně začleňují vícejazyčné děti do kolektivu mateřské školy. Adaptace je postupná a založená na spolupráci a …
Zobrazit vícePřinášíme inspirativní praxi z Mateřské školy Otrokovice, kde úspěně začleňují vícejazyčné děti do kolektivu mateřské školy. Adaptace je postupná a založená na spolupráci a …
Zobrazit vícePodporu jazykového vývoje potřebují všechny děti bez rozdílu. V některých případech je složitější od sebe rozlišit samotnou neznalost češtiny a další možné vývojové poruchy …
Zobrazit víceČetba textů a knih nepochybně vede ke zdokonalování češtiny a rozvoji čtenářské gramotnosti u všech žáků v naší vícejazyčné třídě. …
Zobrazit vícePři práci s vícejazyčnými dětmi je vhodné využívat obrázkovou vizualizaci. Děti se tak snadněji orientují v novém prostředí a zároveň se cítí jistěji. Obrázky denního režimu …
Zobrazit vícePřipravili jsme pro vás autorské obrázky od ilustrátorky Terezy Šajnerové. Tyto komunikační kartičky slouží dětem ke sdělení základních potřeb a pocitů a jejich učitelům k …
Zobrazit víceZapojení rodičů do vzdělávacích aktivit v rámci projektu “Co vypráví vlajky aneb s vlajkami kolem světa” – práce s vícejazyčnou třídou. …
Zobrazit víceStřediska výchovné péče (SVP) jsou součástí sítě školských zařízení preventivně výchovné péče a školských zařízení pro výkon ústavní výchovy a ochranné výchovy. …
Zobrazit víceV některých mateřských školách probíhají kromě třídních schůzek také individuální rozhovory s rodiči. Ty je vhodně rodičům nabídnout na konci adaptačního období. Rozhovor po …
Zobrazit více