Adaptační plán (Berlínský model)
Adaptační plán (podle Infans konceptu) je schéma zpracované do přehledné tabulky popisující organizaci prvních dnů až týdnů docházky dítěte do MŠ. …
Zobrazit víceAdaptační plán (podle Infans konceptu) je schéma zpracované do přehledné tabulky popisující organizaci prvních dnů až týdnů docházky dítěte do MŠ. …
Zobrazit víceJaká specifika má výuka žáků a studentů mluvících slovanským jazykem? …
Zobrazit víceNovela vyhlášky č. 27/ 2016 Sb. školského zákona upravuje vzdělávání dětí se speciálními vzdělávacími potřebami, do této skupiny patří i děti s odlišným mateřským jazykem …
Zobrazit víceZačleňování vícejazyčných dětí do kolektivu v mateřské škole …
Zobrazit víceÚkolem učitele je podporovat jazykový rozvoj každého člena třídy a přizpůsobit vzdělávací obsah a své pedagogické působení potřebám jednotlivých dětí. Pokud potřebujeme …
Zobrazit víceMateřské školy mohou otevřít jazykový kurz pro skupinu vícejazyčných dětí, který povede někdo z pedagogů MŠ či externí pracovník (expert na výuku češtiny jako druhého jazyka). …
Zobrazit víceRealizace individuální jazykové podpory závisí na personálních podmínkách a jejich harmonizaci v rámci MŠ, ale také na počtu vícejazyčných dětí ve třídě a v MŠ. Výhodou …
Zobrazit vícePro každé dítě jsou začátky v mateřské škole spojeny s náročnými a stresovými situacemi, každé prochází procesem adaptace. Adaptací rozumíme schopnost přizpůsobit se podmínkám …
Zobrazit víceThông tin chung về cách hoạt động của giáo dục mầm non tại CH Séc …
Zobrazit více