Logopedie u vícejazyčných dětí s neznalostí češtiny
Podporu jazykového vývoje potřebují všechny děti bez rozdílu. V některých případech je složitější od sebe rozlišit samotnou neznalost češtiny a další možné vývojové poruchy …
Zobrazit vícePodporu jazykového vývoje potřebují všechny děti bez rozdílu. V některých případech je složitější od sebe rozlišit samotnou neznalost češtiny a další možné vývojové poruchy …
Zobrazit víceUmělá inteligence může učitelům základních škol s žáky, kteří neovládají češtinu (ale nejen pro ně), poskytnout cennou podporu a usnadnit přípravu výuky. Níže je uvedeno …
Zobrazit víceJedná se o vzdělávací a tvůrčí program pro pedagožky a pedagogy SOŠ a SOU, kteří: …
Zobrazit víceNa této stránce naleznete pokračování z článku Výroba pomůcek do výuky I. díl. …
Zobrazit víceStřediska výchovné péče (SVP) jsou součástí sítě školských zařízení preventivně výchovné péče a školských zařízení pro výkon ústavní výchovy a ochranné výchovy. …
Zobrazit víceMnoho vyučujících, asistentů pedagogů či ostatních zaměstnanců škol se dostává do nelehkých situací. Někdy se nashromáždí tlak z mnoha stran v jeden moment, tlak zvládnout vše …
Zobrazit víceNení jednoduché naučit se pracovat s dětmi, které vyžadují určitou podporu ve výuce. Co teprve dělat, když takové dítě ještě nerozumí česky? V článku se dočtete, jak postupovat, …
Zobrazit víceCo dělat, když mám ve třídě vícejazyčného žáka a je tu reálná možnost, že má mimo nedostatečnou znalosti češtiny i další specifické vzdělávací potřeby (SVP) - přidružené …
Zobrazit vícePedagogicko-psychologická poradna (PPP) je školské poradenské zařízení, které poskytuje pedagogicko-psychologické a speciálně pedagogické poradenské služby u dětí, více je …
Zobrazit víceSpeciálně pedagogické centrum (SPC) poskytuje poradenské služby v oblasti vzdělávání dětí se zdravotním postižením a se zdravotním znevýhodněním, více je specifikováno ve …
Zobrazit více