Žáci s OMJ v českých školách
Publikace vznikala s cílem podpořit pedagogické pracovníky při práci s žáky, kteří přicházejí do českého školního prostředí ze zahraničí nebo vyrůstali v České republice, …
Zobrazit vícePublikace vznikala s cílem podpořit pedagogické pracovníky při práci s žáky, kteří přicházejí do českého školního prostředí ze zahraničí nebo vyrůstali v České republice, …
Zobrazit víceMáme ve škole žáka s OMJ, jak ho můžeme podpořit? Potřebuje vůbec naši podporu? A na co má ze zákona nárok? …
Zobrazit víceTento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ v šestém ročníku ZŠ. Žákyně je rusky mluvící, do české školy nastoupila až do šestého ročníku, česky se učí půl roku. Její výuka …
Zobrazit víceTento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ ve druhém ročníku ZŠ. Žákyně je na úrovni pokročilého začátečníka – začíná skloňovat podstatná jména. Použit byl pro její samostatnou …
Zobrazit vícePracovní list má dvě verze - jednu můžeme použít pro seznámení s pádovými spojeními (žáci mají k dispozici návod k vyplnění), druhou k opakování pro pokročilejší. Žáci buď …
Zobrazit vícePracovní list obsahuje osmisměrku s infinitivy a cvičení na kompletní časování sloves. K dispozici na pracovním listu je i gramatická tabulka časování sloves z hlediska češtiny jako …
Zobrazit víceK dispozici jsou pracovní listy na skloňování zájmen - s přehlednou tabulkou a pomůckou pro začátečníky. Lze využít jako výklad, jako opakování, jako samostatnou práci - záleží na …
Zobrazit víceKe stažení zde máte k dispozici interaktivní karty písmen, které lze používat na interaktivní tabuli, karty písmen k tisku a také pracovní listy k procvičování jednotlivých písmen. …
Zobrazit víceTento PL byl vytvořen pro žákyni s OMJ v šestém ročníku ZŠ. Žákyně je rusky mluvící, do české školy …
Zobrazit více