Individuální vzdělávací plán v MŠ (IVP)
Individuální vzdělávací plán (IVP) je samostatné podpůrné opatření, které konkretizuje vzdělávání dítěte nebo žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Popisuje, jak budou …
Zobrazit víceIndividuální vzdělávací plán (IVP) je samostatné podpůrné opatření, které konkretizuje vzdělávání dítěte nebo žáka se speciálními vzdělávacími potřebami. Popisuje, jak budou …
Zobrazit vícePodívejte se na naše krátké shrnující video o hodnocení vícejazyčných dětí a žáků.
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček, ve kterém najdete vše souhrnně o hodnocení vícejazyčných dětí.
Zobrazit vícePři přípravě plánu hodiny vám pomůže, když si ujasníme klíčové/jádrové učivo. V infografice uvidíte, které otázky je třeba si zodpovědět.
Zobrazit víceV infografice je ve čtyřech fázích popsáno, jak by mělo probíhat kontinuální učení z hlediska výuky jazyka. Je důležité stanovit si cíle a poskytnout odpovídající podporu. …
Zobrazit víceSebehodnocení je účinný, do jisté míry motivační nástroj, který vede žáky k tomu, aby mohli sledovat …
Zobrazit víceMetodika pro vzdělávání žáků s OMJ na středních školách spatřila světlo světa v dubnu 2022, od března 2023 je k zakoupení v praktické tištěné formě. …
Zobrazit víceHodnocení je proces stálého pozorování a posuzování dítěte, má v praxi nejrůznější formy a je v průběhu dne neustále přítomno. …
Zobrazit víceUž dříve jsme se ze stanoviska MŠMT dozvěděli, že ČDJ lze učit namísto předmětů cizí jazyk nebo druhý cizí jazyk, které je možné výukou ČDJ zcela nahradit. Jde to pouze v …
Zobrazit víceVícejazyční žáci potřebují navštěvovat hodiny ČDJ, aby si osvojili základy češtiny a naučili se komunikovat v běžných situacích. Ukazují to následující videa ze škol. Videa jsou …
Zobrazit více