Od nápadu k textu. Průvodce výukou psaní na SŠ.
NPI vydalo v roce 2024 příručku Od nápadu k textu. Průvodce výukou psaní na SŠ. o tom, jak na střední škole vyučovat psaní v heterogenní třídě s cílem připravit žáky na maturitní …
Zobrazit víceNPI vydalo v roce 2024 příručku Od nápadu k textu. Průvodce výukou psaní na SŠ. o tom, jak na střední škole vyučovat psaní v heterogenní třídě s cílem připravit žáky na maturitní …
Zobrazit víceNPI vydalo v ruce 2024 Kurikulum češtiny jako druhého jazyka pro gymnázia a střední odborné vzdělávání s maturitou. Je k využití zejména pro krajem určené střední školy pro …
Zobrazit vícePři práci s vícejazyčnými dětmi je důležité vytvářet bezpečné a podporující prostředí, ve kterém mohou s důvěrou objevovat nový jazyk. Citlivý přístup učitelů, respektující …
Zobrazit víceJaká specifika má výuka žáků a studentů mluvících vietnamsky? …
Zobrazit víceMetodická příručka Zkušenosti s výukou v heterogenní třídě pro jazykovou přípravu má za úkol seznámit čtenáře s prací v třídách pro jazykovou přípravu a podělit se o 10 let …
Zobrazit vícePřehled metodických videí a dostupných webinářů k výuce češtiny jako druhého jazyka. …
Zobrazit víceDovednost čtení s porozuměním by měli všichni žáci rozvíjet kontinuálně a prostřednictvím pestré škály aktivit. Přinášíme několik tipů, jak na to, v průběhu jednotlivých …
Zobrazit víceChecklist pro ředitelky/le mateřských škol …
Zobrazit víceBěžně se říká, že každé dítě je jiné, ale i každý učitel je jiný – o tom se tak často nemluví. Setkání s dětmi, které nerozumí česky, a čeština jako druhý jazyk nám …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš checklist, jak se připravit na výuku češtiny jako druhého jazyka (ČDJ), jak začít učit vícejazyčné děti a postupovat krok za krokem. …
Zobrazit více