Formulář k sebehodnocení
Sebehodnocení je účinný, do jisté míry motivační nástroj, který vede žáky k tomu, aby mohli sledovat …
Zobrazit víceSebehodnocení je účinný, do jisté míry motivační nástroj, který vede žáky k tomu, aby mohli sledovat …
Zobrazit víceNárodní pedagogický institut (NPI ČR) vytvořil nástroj pro zjišťování úrovně znalosti češtiny jako druhého jazyka ČDJ u žáků cizinců (s OMJ) na ZŠ. …
Zobrazit víceV každé třídě se objeví větší či menší počet žáků s individuálními předpoklady pro získávání vědomostí a dovedností nejen v rámci češtiny, ale i dalších předmětů. V …
Zobrazit víceUčíte vícejazyčné žáky češtinu jako druhý jazyk, plán výuky máte, ale chybí Vám inspirace? …
Zobrazit víceChystáte se učit češtinu jako druhý jazyk, ale nejste si tak úplně jistí, kde začít? Zde je pár tipů do výuky, díky kterým bude váš začátek s výukou češtiny jako druhého jazyka …
Zobrazit víceMateřská škola Motýlek se nachází ve starých Stodůlkách v ulici Vlasákova 955, Praha 5 - Stodůlky. Ředitelkou této mateřské školy je od roku 2018 Mgr. Miriam-Claudia Tukorová. …
Zobrazit víceKurikulum češtiny jako druhého jazyka pro SŠ slouží jako opora pro ty, kteří učí ČDJ na středních školách, doučují či asistují vícejazyčným žákům. Ne vždy se totiž v této …
Zobrazit víceJako rodilí mluvčí si mnohdy neuvědomujeme, jaké překvapení může našim žákům přinést existence hovorové češtiny, jakožto jedné ze složek spisovného jazyka, příp. dalších …
Zobrazit více