Logopedická podpora dětí s OMJ
Jak efektivně pracovat s dětmi s narušenou komunikační schopností? …
Zobrazit víceJak efektivně pracovat s dětmi s narušenou komunikační schopností? …
Zobrazit víceKe komplexnímu posuzování školní zralosti u dětí s OMJ patří: …
Zobrazit víceJaké mohou mít vícejazyční uchazeči o SŠ úpravy podmínek přijímacího řízení pro školní rok 2025/2026? Pro přehlednost jsme možnosti zpracovali do grafické podoby. …
Zobrazit víceStředoškoláci, kteří v posledních 8 letech alespoň 4 roky studovali v zahraničí, mají dle § 20 odst. 4 školského zákona nárok na úpravu podmínek a způsobu konání maturitní …
Zobrazit víceVícejazyčné dítě potřebuje podporu v běžné výuce v kmenové škole nejen v průběhu jazykové přípravy, ale ještě mnoho let po jejím ukončení. Podle odborných studií (např. teorie …
Zobrazit vícePodle vyhlášky č. 27/2016 Sb. mohou mít žáci na SŠ s neznalostí či nedostatečnou znalostí češtiny jako vyučovacího jazyka přiznaná podpůrná opatření 1. – 3. stupně, a to bez …
Zobrazit vícePro efektivní vzdělávání vícejazyčných žáků je nesmírně důležitá fungující spolupráce mezi pedagogicko-psychologickou poradnou (PPP) a základní školou. …
Zobrazit vícePPP v Ústeckém kraji poskytuje vícejazyčným žákům podporu dle § 16 ŠZ, vyhlášky č. 27/2016 Sb. Většinou se jedná o úpravu obsahu vzdělávání (výuka ČDJ, IVP, úpravy metod a …
Zobrazit vícePodle vyhlášky č. 27/2016 Sb. mohou mít děti MŠ, žáci ZŠ a žáci SŠ s neznalostí či nedostatečnou znalostí češtiny jako vyučovacího jazyka přiznané podpůrné opatření 1. – 3. …
Zobrazit víceJaké mohou mít vícejazyční uchazeči o SŠ úpravy podmínek přijímacího řízení pro školní rok 2025/2026? Pro přehlednost jsme možnosti zpracovali do grafické podoby. Podrobnější …
Zobrazit více