Metodika vedení třídnických hodin L. Skácelové
Představujeme vám Metodiku vedení třídnických hodin od Lenky Skácelové. Najdete zde doporučení, jak třídnické hodiny vést, jak je strukturovat, jak nastavit společná pravidla. Metodika …
Zobrazit vícePředstavujeme vám Metodiku vedení třídnických hodin od Lenky Skácelové. Najdete zde doporučení, jak třídnické hodiny vést, jak je strukturovat, jak nastavit společná pravidla. Metodika …
Zobrazit víceÚspěšné začleňování dětí a žáků s OMJ do kolektivu souvisí zásadně s atmosférou v dané třídě a s tím, jak děti vnímají a přijímají odlišnosti. Dítě s OMJ je po …
Zobrazit vícePři práci s vícejazyčnými dětmi je vhodné využívat obrázkovou vizualizaci. Děti se tak snadněji orientují v novém prostředí a zároveň se cítí jistěji. Obrázky denního režimu …
Zobrazit vícePřipravili jsme pro vás autorské obrázky od ilustrátorky Terezy Šajnerové. Tyto komunikační kartičky slouží dětem ke sdělení základních potřeb a pocitů a jejich učitelům k …
Zobrazit víceInspirací pro roli patrona v MŠ nám byl Buddy program, který je zaměřen na vyšší stupně vzdělávání ( ZŠ, SŠ a VŠ) a byl pozitivně implementován v řadě zemí včetně České …
Zobrazit víceZáznamový arch z knihy Pozor, rodiče ve školce! německé autorky Ulrike Lindner, který slouží k přípravě konzultace s rodiči po ukončení období adaptace v MŠ. Formulář shrnuje …
Zobrazit víceMnoho vyučujících, asistentů pedagogů či ostatních zaměstnanců škol se dostává do nelehkých situací. Někdy se nashromáždí tlak z mnoha stran v jeden moment, tlak zvládnout vše …
Zobrazit víceProč je důležité v mateřské škole podporovat vícejazyčnost? …
Zobrazit víceStáhněte si zdarma náš infobalíček o spolupráci ve škole.
Zobrazit více