Dobrá praxe SŠ
Každá střední škola podporuje žáky s odlišným mateřským jazykem dle vlastních možností a zkušeností. Přinášíme Vám příklady dobré praxe (nejen) středních škol, které mohou …
Zobrazit víceKaždá střední škola podporuje žáky s odlišným mateřským jazykem dle vlastních možností a zkušeností. Přinášíme Vám příklady dobré praxe (nejen) středních škol, které mohou …
Zobrazit víceV březnu 2020 všechny školy zaskočilo náhlé uzavření a přechod na online výuku. V té době na to nebyl připravený snad nikdo. Na podzim téhož roku už se ale školy dostatečně …
Zobrazit víceČtenářský klub pro děti s odlišným mateřským jazykem probíhá v Domě dětí a mládeže, 2. května 968, Nymburk, od školního roku 2019/2020 (původně financován z projektu Šablony …
Zobrazit vícePřinášíme vám zkušenost jedné základní školy z Helsinek, která usiluje o vícejazyčné a multikulturní školní prostředí. Zprostředkovala ji odborná pedagožka Leeni Siikaniemi z …
Zobrazit víceV současné době už školy najely na různé systémy, jak výuku na dálku realizují. Shrnujeme, jaké formy jsou při takové výuce nutností, a dodáváme tipy na jednoduché aplikace: …
Zobrazit víceNa mnoha stránkách v současnosti můžeme najít ucelené zásady, jak pracovat v rámci online pedagogiky. Vybrali jsme pro Vás …
Zobrazit víceMladí migranti, kteří přicházejí do České republiky po absolvování základního vzdělání ve své zemi, mají vstup na českou střední školu v mnohých ohledech ztížen. Kromě …
Zobrazit víceIndividuální vzdělávací plán, plán pedagogické podpory – těmito pojmy můžeme nazývat nástroj, který nám umožňuje naplánovat vzdělávání konkrétního žáka tak, abychom …
Zobrazit víceTříletý Kiril pochází z Bulharska a v září nastoupil do homogenní třídy mateřské školy. Adaptoval se bez problému, český jazyk si osvojuje pozvolna, po měsíci docházky zatím …
Zobrazit víceAdaptační týden v MŠ K Lukám probíhá každoročně na začátku školního roku pro děti vietnamské národnosti. Dětem to pomáhá v orientaci chodu mateřské školy a seznámení se se …
Zobrazit více