Jak podporovat vícejazyčné žáky při čtení výukových textů odborných předmětů
Role a specifika výukových textů …
Zobrazit víceRole a specifika výukových textů …
Zobrazit víceRole dvojjazyčného AP v MŠ je zásadní pro začlenění vícejazyčného dítěte do běžného chodu třídy. Jako další dospělý ve třídě poskytuje pedagogovi dostatečný prostor věnovat …
Zobrazit víceTento dotaz je poměrně častý a také poměrně složitý, není tedy snadné najít zcela obecnou odpověď. Je třeba znát konkrétnější informace, úplné souvislosti: např. věk dítěte, …
Zobrazit víceObrázkové kartičky, které slouží jako komunikační nástroj při práci s dětmi se sníženou komunikační schopností (děti s autismem, s vývojovou dysfázií, ale i pro malé děti, …
Zobrazit víceUmělá inteligence může učitelům základních škol s žáky, kteří neovládají češtinu (ale nejen pro ně), poskytnout cennou podporu a usnadnit přípravu výuky. Níže je uvedeno …
Zobrazit víceJedná se o vzdělávací a tvůrčí program pro pedagožky a pedagogy SOŠ a SOU, kteří: …
Zobrazit víceNa této stránce naleznete pokračování z článku Výroba pomůcek do výuky I. díl. …
Zobrazit vícePři práci s vícejazyčnými dětmi je vhodné využívat obrázkovou vizualizaci. Děti se tak snadněji orientují v novém prostředí a zároveň se cítí jistěji. Obrázky denního režimu …
Zobrazit vícePřipravili jsme pro vás autorské obrázky od ilustrátorky Terezy Šajnerové. Tyto komunikační kartičky slouží dětem ke sdělení základních potřeb a pocitů a jejich učitelům k …
Zobrazit víceZapojení rodičů do vzdělávacích aktivit v rámci projektu “Co vypráví vlajky aneb s vlajkami kolem světa” – práce s vícejazyčnou třídou. …
Zobrazit více